eindelijk weer eens gefreubeld

Ik ga op de valreep een poging wagen om bij moeders hobbypaleis in het Design Team te komenIk heb vorige week een workshop bij melissa gedaan en dat was erg leuk, we hebben een boekkaart gemaakt en heb weer helemaal de smaak te pakken dus lijkt me erg leuk om op deze manier weer mijn hobby op te pakken dus vandaar de poging Ik ben op het idee gekomen om deze kerstbal te maken doordat ik laatst het magnolia ink boek gekocht en daar stond een voorbeeld hiervan in en dat leek me erg leuk om te maken
http://www.moedershobbypaleis.blogspot.com/

kerst

kerst
laatste gedeelte van mijn kerstbal

kerst

kerst
derde gedeelte van kerstbal

kerst

kerst
tweede deel van mijn kerstbal

kerst

kerst

zondag 8 november 2009

Ladekastje

Nou dit is dan mijn eerste projectje op mijn blog
Ik vond het erg leuk om het ladekastje eens te maken




1 opmerking: